×

Gwarancje i zwroty

GWARANCJE:

1. Towary dostępne w Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Informacja o istnieniu i treści gwarancji jest każdorazowo dostępna na Stronie Internetowej Sklepu.

2. O zakresie gwarancji Klient zostanie poinformowany w Sklepie Internetowym.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie, ubytek lub opóźnienie przesyłki, jeżeli wynikły one z okoliczności od nas niezależnych, takich jak siła wyższa, warunki atmosferyczne, wypadki samochodowe lub inne nieprzewidywalne sytuacje.

4. Składając zamówienie, klient jest świadomy ograniczeń dotyczących transportu produktów kosmetycznych, które mogą ulec zepsuciu z powodu okoliczności wymienionych powyżej.

ZWROT i REFUNDACJA

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Wszyscy Klienci objęci umową sprzedaży zawartą na odległość mogą od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni:

(a) w przypadku standardowej umowy sprzedaży - od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik).

(b) dla pozostałych umów - od dnia dokonania zakupu, zarejestrowany Klient posiadający aktywne konto może złożyć wniosek o zwrot na podstronie "Moje konto" klikając przycisk zwrotu pod odpowiednim numerem zamówienia.

Termin do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni. Termin ten liczy się od dnia, w którym klient lub wskazana przez niego osoba trzecia:

  • dla standardowej umowy sprzedaży - obejmuje dzień objęcia towaru w posiadanie;
  • dla pozostałych umów - obejmuje dzień dokonania zakupu.

1.1. Jeżeli klient chce odstąpić od umowy sprzedaży przed jej zaakceptowaniem przez sprzedawcę, umowa nie będzie wiążąca w trybie natychmiastowym.

2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na piśmie, pocztą elektroniczną lub dołączając do zwracanego produktu odpowiedni formularz odstąpienia od umowy.

3. Odstąpienie od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wyborem innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), natychmiast, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia dostarczenia towaru z powrotem do magazynu Sprzedawcy.

4. Zwrot towaru
Kupujący ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia przedstawienia towaru Sprzedającemu.

*Zwrot towaru oznacza, że klient powinien odesłać towar na adres sklepu. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi akcesoriami.

5.  Koszty zwrotu towaru
Koszt zwrotu przesyłki w całości pokrywa klient, chyba że strony postanowią inaczej ze względu na szczególne okoliczności.

6. Obniżenie wartości towaru
Jeżeli towar jest używany lub uszkodzony w jakikolwiek sposób, który może zmniejszyć jego wartość rynkową, klient zostanie obciążony odpowiednim zmniejszeniem wartości.

*Sprzedawca dokona oceny stanu towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu. Jeżeli towar będzie uszkodzony lub używany, sprzedawca poinformuje o tym klienta i wystawi fakturę korygującą zmniejszającą wartość zwrotu.

7. Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów, które są:

  • spersonalizowane;
  • niepełnowartościowe;
  • używane.

*Towary spersonalizowaneto towary, które zostały wyprodukowane lub zmodyfikowane zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.
*Towary niepełnowartościowe to towary, które są uszkodzone lub wadliwe.
*Towary używane** to towary, które były już użytkowane przez klienta lub inną osobę.

8. Wystawienie faktury korygującej

Złożenie umowy kupna-sprzedaży w celu odstąpienia od umowy i kontynuacji zwrotu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury korygującej do tego zamówienia i uznanie jej za jedyną właściwą fakturę dotyczącą Transakcji.

*Faktura korygująca to dokument, który zmniejsza wartość faktury pierwotnej. Jest wystawiana w przypadku, gdy dochodzi do obniżenia ceny towaru lub usługi.

9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

Najlepsze oferty i porady kosmetyczne
z naszego sklepu
×

Koszyk

Rozpocznij zakupy już teraz. Posiadamy wiele przydatnych produktów dla zdrowia i urody.

Rozpocznij zakupy